Hogyan tartsd életben a vállalkozásod?
Most nagyon nehéz helyzetben van mindenki, hisz számtalan ember vesztette el munkahelyét vagy kénytelen más munkákat elvállalni, mint, ami a fő profilja. A kormány annyiban könnyítette meg a műkörmösök helyzetét, hogy a vírus veszélytől függetlenül, nem kell bezárni és mindenki maga döntheti el, hogy dolgozik-e tovább.
Plexi védőfal, hogy biztonságosan dolgozhass!
Ha úgy döntöttél, hogy dolgozol tovább és fogadod a vendégeidet, akkor mi az alábbi termékekkel tudjuk segíteni a biztonságos munkavégzésedet:
1. Fertőtlenítő szerek: A webáruházunkban a készlet folyamatosan frissül.
2. Gumikesztyű, maszk: Hamarosan érkezik a raktárunkba, amiről a webáruházunkban tájékozódhatsz.
3. Plexi védőfal műkörmösöknek:
Ez a termék remek megoldást nyújt arra, hogy biztonságban folytasd a munkádat. Összeszerelése egyszerű, védőfalat képez közöttetek a vendégeddel, emiatt igazi win-win termék! Dolgozhatsz, megtarthatod a vendégeidet, miközben ők is szépülhetnek tovább és nem kell lemondaniuk a szép körmökről.
Olvasd el korábbi cikkünket a témában: Plexi védőfal a biztonságos újranyitáshoz!
A műkörmös időnként pszichológus is
Ha azonban mégis úgy döntöttél, hogy még nem fogadsz vendégeket, akkor is eltöltheted hasznosan az idődet, amellett, hogy fejleszted magad és gyakorolsz.
Bizonyára te is szembesültél már azzal, hogy vendégeid bár nagyon szeretik a körmöket, amiket alkotsz nekik, mégis sokszor miattad jönnek. Egy jó beszélgetés, főleg ha közben még szépül is az ember, nagyon sokat adhat egy nőnek. A vendégek döntő többsége azért ragaszkodik a körmöséhez, mert szeret vele időt tölteni, beszélgetni, miközben elégedett a munkájával is.
Ha a vírus miatt úgy érzed, hogy eltűnsz és bezársz egy időre, de nem szeretnéd elveszíteni a vendégeidet, akkor az egyik legegyszerűbb megoldás, ha néha felhívod őket. Nem kerül semmibe, és mégis érzik a törődést. A beszélgetés végén pedig mindenképpen mond el nekik, hogy mikor várod őket újra, akár meg is beszélhettek egy konkrét időpontot. Így ő is tud veled tervezni, és te sem veszíted el a vendégedet.
Egy kis marketing…
Akik otthon maradtak, de nem szeretnének túl sokat marketingre költeni, azonban van kedvük az online jelenlétre, néhány kisebb vagy nagyobb ötletet kipróbálhatnak arra az esetre, hogy a vendégkörük folyamatosan halljon róluk.
Weboldal: Ha még nincsen weboldalad, de szeretnél, most kiváló alkalom erre a kötelező karantén. Rengeteg ingyenesen indítható weboldal készítő program létezik, melyeket könnyedén tudsz használni. Fontos, hogy legyen mindig naprakész, tedd fel az elérhetőségeidet, nyitvatartási idődet, korábbi munkáid fotóit. Ha szeretnéd a weboldaladra irányítani a vendégeidet, akkor kösd össze a honlapodat a vállalkozásod Facebook oldalával.
Közösségi média: Nagyon fontos minden vállalkozásnak a profi, közösségi média profil ezért, ha még nincsen a vállalkozásodnak Facebook és Instagram profilja, mindenképpen készíts egyet. Ha már van, akkor most tölts több időt azzal, hogy a még nem követett vendégeidet bejelölöd és közösséget építesz. Ha a profilodon még nincs elhelyezve elérhetőség, ezt is tedd meg. A hírfolyamodat is folyamatosan kezeld, tegyél ki több fotót, akár az otthoni gyakorlásaidról, vagy régebbi munkáidról. A vendégeid hálásak lesznek azért, hogy látják, nem tűntél el, és még fejleszted is magad. Még szívesebben mennek majd újra hozzád, sőt lehet, hogy ötleteket is adsz nekik arra, hogy mit kérjenek tőled a következő találkozáskor. Ha a költségkereted engedi, indíts a Facebookon hirdetéseket is, de ha nem szeretnél erre költeni, akkor oszd meg a munkáid fotóit releváns csoportokban, így jobban megismernek majd. Ha összekötöd a weboldaladdal, és onnan osztasz meg linkeket, akkor azt is figyelemmel tudod követni, hogy hányan mentek át az oldaladra és olvasták, vagy nézték meg a kitett fotódat, cikkedet. Az Instagram kiváló a szakmád, a munkáid népszerűsítése céljából, ezért oda érdemes folyamatosan feltölteni a körmös fotóidat. A követőid kommentjei, megosztásai nagyon jót tesznek a vállalkozásodnak, mert így többen látják a munkáidat.
Ha mégis úgy döntesz, hogy hamarosan újra megnyitod a szalonodat, vagy ismét várod a vendégeidet, előtte érdemes akciót (lehet kuponos is) hirdetni vagy árkedvezményt adni, amivel folyamatosan az oldaladra invitálod a vendégeidet. De érdemes bérlet akciót indítani, amit valamilyen aktivitáshoz kötsz az oldaladon. Példásul szavazzanak az egyik körmös fotódra, és kisorsolsz egy bérletet közöttük, amit a nyitástól felhasználhatnak. De adhatsz ajándékot is, akár egy körömreszelőt, géllakkot, kézkrémet, bőrápoló olajat, amivel szintén folyamatos interakcióra ösztönzöd a vevőidet.
Tanulás, fejlődés: A folyamatos tanulásod, gyakorlásod és munkáid is legyenek kiposztolva. Írj róluk híreket, vezess blogot a honlapodon, vagy a vállalkozásod FB oldalán. A lényeg, hogy minél több információt ossz meg, ami a munkáiddal kapcsolatos, legyen az körmös fotó, gyakorlás, új szolgáltatás stb. Kiváló alkalom erre az időszakra, hogy megtanulj új technikákat, díszítéseket vagy bővítsd a portfóliódat kéz- és lábápoló kezelésekkel, gyógypedikűrrel, spa kezeléssel, masszázs technikával.
Ez a nehéz időszak mindenkit arra ösztönöz, hogy ne adjuk fel és fejlesszük magunkat és a vállalkozásunkat, mert az ebbe fektetett idő és energia hamarosan megtérül majd.