E-mailben kérhetek felvilágosítást a megrendelésemről, számlámról?

Amennyiben 6 munkanapon túl még mindig nem kaptad meg csomagod, kérjük írj a webrendeles@perfectnails.hu címünkre az alábbi adatokkal:

  • megrendelés száma
  • megrendelő neve és címe

Kollégáink folyamatosan olvassák az emaileket, ugyanakkor a csomagok folyamatos kiszolgálása, valamint egy-egy kérdés teljeskörű megválaszolása miatt több munkanap is lehet a válasz. Az email-ek feldolgozása folyamatos és munkaidőben hétfőtől péntekig történik. Igyekszünk mihamarabb válaszolni. Kérjük a válaszunk hiányát először 5 munkanapot követően jelezd felénk! Kérjük türelemmel fordulj ügyfélszolgálatunkhoz!

Facebook-on, Messengeren és Instagramon kérhetek felvilágosítást a megrendelésemről?

Marketing osztályunk kollégái kezelik a Perfect Nails közösségi média oldalait, ők nem tudnak logisztikai kérdésekben segíteni. Szakmai és egyéb kérdésekben állnak rendelkezésedre.
Kérjük, hogy megrendeléseddel kapcsolatban amennyiben 6 munkanapon túl nem kaptad meg csomagod, a webrendeles@perfectnails.hu címünkre írj az alábbi adatokkal:

  • megrendelés száma
  • megrendelő neve és címe

Kollégáink folyamatosan olvassák az emaileket, ugyanakkor a csomagok folyamatos kiszolgálása, valamint egy-egy kérdés teljeskörű megválaszolása miatt több munkanap is lehet a válasz. Az email-ek feldolgozása folyamatos és munkaidőben hétfőtől péntekig történik. Igyekszünk mihamarabb válaszolni. Kérjük a válaszunk hiányát először 5 munkanapot követően jelezd felénk! Kérjük türelemmel fordulj ügyfélszolgálatunkhoz!

Most rendeltem, mikor kapom meg a csomagot?

A csomag összekészítése a termékek mennyiségétől függően változhat, általában 2-4 munkanapot vesz igénybe.
Akciók esetén megnövekedhet az összekészítés ideje, így a szállítás is. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél gyorsabban, magas minőségben elkészítsük a csomagokat és azon igyekszünk, hogy a megrendeléseket mihamarabb kézhez juttassuk.

Telefonon vagy e-mailben adhatok le pótrendelést?

Telefonos vagy e-mailes pótrendelés leadására nincs lehetőség. Amint egy rendelés leadásra került, már nem módosítható. Amennyiben további termékeket szeretnél vásárolni, kérjük rögzíts egy új megrendelést! (Már dolgozunk azon, hogy megoldást találjunk a rendelésváltoztatásra egy bizonyos státuszig, addig is türelmedet kérjük!)

Telefonon kaphatok felvilágosítást a csomagomról?

Nincs telefonos ügyfélszolgálatunk. Amennyiben 6 munkanapon túl még mindig nem kaptad meg csomagod, kérjük írj a webrendeles@perfectnails.hu címünkre az alábbi adatokkal:

  • megrendelés száma
  • megrendelő neve és címe

Kollégáink folyamatosan olvassák az emaileket, ugyanakkor a csomagok folyamatos kiszolgálása, valamint egy-egy kérdés teljeskörű megválaszolása miatt több munkanap is lehet a válasz. Az email-ek feldolgozása folyamatos és munkaidőben hétfőtől péntekig történik. Igyekszünk mihamarabb válaszolni. Kérjük a válaszunk hiányát először 5 munkanapot követően jelezd felénk! Kérjük türelemmel fordulj ügyfélszolgálatunkhoz! A Perfect Beauty Shopokat kérjük ne hívd a webáruházunkból rendeld csomagod kapcsán, mert az ottani kollégák nem tudnak logisztikai kérdésekben segíteni. Amennyiben viszonteladó partnerünk vagy, kérjük hívd személyes kapcsolattartód!

Elállnék a vásárlástól, megtehetem?

Igen, természetesen megteheted. Ilyen esetben írj egy e-mailt a webrendeles@perfectnails.hu -ra mihamarabb az alábbi adatokkal:

  • rendelés száma
  • megrendelő neve és címe

Kollégáink folyamatosan olvassák az emaileket, ugyanakkor a csomagok folyamatos kiszolgálása, valamint egy-egy kérdés teljeskörű megválaszolása miatt több munkanap is lehet a válasz. Az email-ek feldolgozása folyamatos és munkaidőben hétfőtől péntekig történik. Igyekszünk mihamarabb válaszolni. Kérjük türelemmel fordulj ügyfélszolgálatunkhoz!

Nem tudom sikerült-e leadnom a rendelést?

Mindenekelőtt nézd meg, hogy a weboldalunkon a fiókodba lépve megrendeléseid között látod-e a leadott megrendelést. Ha ott nincs, akkor valószínűleg mi sem kaptuk meg. Kérjük a megrendeléssel kapcsolatos kérdéseidet, kéréseidet a webrendeles@perfectnails.hu emailcímre írd meg nekünk. Kollégáink készséggel állnak rendelkezésedre, ugyanakkor a csomagok folyamatos kiszolgálása, valamint egy-egy kérdés teljeskörű megválaszolása miatt több munkanap is lehet a válasz. Az email-ek feldolgozása folyamatos és munkaidőben hétfőtől péntekig történik. Igyekszünk mihamarabb válaszolni. Kérjük türelemmel fordulj ügyfélszolgálatunkhoz!

Már két napja írtam emailt és még nem érkezett válasz!

Kérjük türelemmel fordulj ügyfélszolgálatunkhoz! Kollégáink folyamatosan olvassák az emaileket, ugyanakkor a csomagok folyamatos kiszolgálása, valamint egy-egy kérdés teljeskörű megválaszolása miatt több munkanap is lehet a válasz. Az email-ek feldolgozása folyamatos és munkaidőben hétfőtől péntekig történik. Igyekszünk mihamarabb válaszolni. Kérjük a válaszunk hiányát először 5 munkanapot követően jelezd felénk!

Hogyan tudok előre utalással fizetni?

Kérjük kattints az Online bankkártyás fizetés gombra. Segítségül még érdemes áttekinteni ezt a cikkünket, ahol végigvezetünk az online fizetés menetén:

Online Bankkártyás Fizetés

Képzésekről, tanfolyamokról, oktatásokról hol tudok érdeklődni?

A weboldalunkon, az alábbi linken találsz információkat közelgő tanfolyamainkról.

Műköröm tanfolyamok

Az egyes oktatásokról az oktató tud felvilágosítást adni a képzésnél megadott emailen vagy telefonszámon keresztül. Perfect Nails tanfolyamok, képzések rendszeres ingyenes online bemutatóinkról tájékozódhatsz a Perfect Nails Europe Facebook oldalán vagy a Perfect Nails Hungary Instagram oldalon.

Hol láthatom a Raktárkészletet és az Árakat?

A weboldalunkon nem csak termékeinkről, akcióinkról, műköröm híreinkről találsz információkat, de naprakész készletünket és a pontos árakat is megtalálod. A Keresőbe csak beírod a keresett termék nevét és máris megtalálod a leírást és az aktuális készletet is. Az Akciók és a Csomagajánlatok fülnél pedig kedvezményes áru termékeink, csomagjaink közül tudsz válogatni. Újdonságaink gomb alatt legújabb termékfejlesztéseinkből szemezgethetsz, melyeket itt összegyűjtöttük neked. Az akciók, csomagajánlatok és az újdonságok tartalma folyamatosan frissül és változik.
A csomagajánlatok és az akciók helyéről itt találsz egy részletes útmutatót:

Csomagajánlatok és Akciók

Újdonságok

A keresett kedvenc termékem nincs készleten, honnan kapok információt a készletfeltöltésről?

Emiatt felesleges webáruházunknak külön emailt írnod, hiszen készletinformációra bármikor lehetőséged van feliratkozni az adott terméknél. Sőt nem csupán készletinformációra tudsz feliratkozni, hanem összehasonlíthatod termékeinket is. Erről képekkel is illusztrált részletes leírást itt találsz:

Készletinformáció, Termék Összehasonlítás

Hol találom a budapesti Perfect Beauty Shopok nyitvatartását?

A mindig aktuális Perfect Beauty Shop nyitvatartási időpontjaink megtalálhatók a weboldalunkon a felső sávban a Perfect Beauty Shop menüpont alatt.

Perfect Beauty Shop

Nem budapesti vagyok. Tudok vásárolni üzletben is termékeket?

Igen, kiterjedt viszonteladó partnerhálózatunkban országszerte közel 100 üzletben várnak a Perfect Nails termékei. Viszonteladó partnereink listáját, elérhetőségét és nyitvatartását itt találod:

Viszonteladói Partnereink

Hol kaphatok információkat a területi képviselőkről?

Honlapunkon megtalálsz minden információt területi képviselőinkről, illetve az őket érintő bármilyen változásról.

Területi Képviselők

Mennyi garancia van a termékekre, készülékekre? 

A gépekre természetesen van garancia. A vásárlástól számított 1 évig vállalunk garanciát minden gépre. Ha probléma lenne valamelyik géppel garancia időn belül és a Perfect Nails hivatalos weboldalán (https://perfectnails.hu/) rendelted meg gépeidet, akkor juttasd el budapesti címünkre részletes hibaleírással. Ha nem a weboldalon rendelted meg a gépet, lásd a teendőket a következő kérdésnél! Ezután mi bevizsgáljuk, hogy valóban hibás-e a termék és a rendeltetésszerű használat során történt-e a meghibásodás. Amennyiben tudjuk, javítjuk, ha nem, akkor cseréljük. Minden esetet egyedileg bírálunk el, így csak akkor tudjuk bevizsgálni az adott problémát, ha a visszaküldéshez csatolod a gép minden tartozékát, számláját vagy annak másolatát, jótállási jegyét és egy pár soros hiba leírást, ha mindezek megvannak nincs más dolgod mint eljuttatni hozzánk:  

Cím:

Perfect Nails Kft.
Fehérvári út 89-95.
Budapest
1119

Perfect Nails Expressz Márkaszerviz

Mit tegyek, ha garancia időn belül elromlik a gépem és a Perfect Beauty Shopban vagy a Perfect Nails Viszonteladói üzletek valamelyikében vásároltam?

Ilyenkor, nincs más dolgod, mint az adott üzlettel felvenni a kapcsolatot és a géped minden tartozékával, jótállási jegyével, számlájával vagy annak másolatával együtt visszajuttatni hozzájuk. 

Mit tegyek ha garancián túl meghibásodtak a gépeim, eszközeim?

Folyamatosan arra törekszünk, hogy segítsünk Neked abban, hogy professzionális szolgáltatást tudj nyújtani termékeinkkel, gépeinkkel, eszközeinkkel műkörmös szalonodban. Elérhetővé tettük a Perfect Nails hivatalos márkaszervizét a Welka szerviz közreműködésével, tehát ha bármi problémád lenne gépeiddel a garancia időn túl, nincs más dolgod, mint felvenni a kapcsolatot a Welka szervizzel az alábbi elérhetőségeinek valamelyikén:

Welka Szerviz
1037 Budapest, Domoszló útja 16.
+3670 422 2211
+3630 978 4244
rendeles@welka.hu
Welka Szerviz

Perfect Nails Expressz Márkaszerviz

Alkatrészt lehet venni gépekhez?

UV csöveket, UV lámpákba izzókat készlettől függően értékesítünk, de a
csiszológéphez és lámpákhoz alkatrészeket nem árulunk.